Tuesday, July 12, 2011

Demo 2.1 Track 4 & 5 : Kembali


The 1st draft of Kembali 2011

here's the lyrics


Composer : Khairul S.
Lyricist : Khairul S./Ustaz[lupa nama betul]


Hari hari, ku menunggu saat untuk kau dan aku
Mencari cinta yang lama dilupai, dan ku inginkannya kembali
Bila kita kan bersama,
Keinginan yang memeritkan hati

Dan pabila ku fikirkan kembali apa yang kau katakan
Yang kau tak perlukan daku lagi,
Ku rasa kau sungguh keji

[Chorus]
Bukan disengajakan
Apa yang aku katakan,
Apa yang aku telah lakukan

Dan ku sedari,
Semuanya dipantul kembali
Dan aku yang merasa sepi


Masa yang ku katakan, selepas kita bersendirian,
Yang kau adalah seperti
Wanita yang selalu dijumpai,
Yang tak pernah menghargai,
Keikhlasan hatiku ini
Dan tak sedar apa dilalui

Kau lari dan kau menahan air matamu,
Dan aku takkan peduli,
Tapi aku terfikirkan lagi
Bila kita kan kembali

[Chorus]


Other Lyrics:
1.She's My Princess
2.Irama Hati
3.(O Ibu) Kamek Oghang Sayang Kitak
4.Kembali
5.Fathers' Day in Chinese Way
6.Ku Berubah
7.Warna-Warni
8.Tidakkanku Biarkannya Begitu
9.BedeiBedeiBingBing
10.Ekor Cicak(feat CS110 Jul' 06 UiTM Perak)
11.Shake n Stir (DBS Cover)
12.Dahlia By the Stairs(DBS) - Hero
13.TEMJIN - Mr. Majestic

No comments:

Post a Comment